Wij ontzorgen onze opdrachtgevers graag. Dat doen we primair door het tijdig en volgens afspraak volbrengen van onze werkzaamheden. We zijn daarbij constant bezig met efficiency en effectief werken. Dit bereiken we door goed te luisteren naar de opdrachtgevers en naar huurders. Ook onze medewerkers in de buitendienst komen regelmatig met verbeterpunten. Punten die wij bespreekbaar maken en in de praktijk uittesten.

We merken steeds vaker dat onze relaties minder inhoudelijk met processen bezig willen zijn en ons vragen hen daarbij te ontzorgen. Daarin kan Jansen Huybregts heel ver gaan. Onderstaand een beschrijving van taken die wij mogelijk van u kunnen overnemen:

  • de huurder neemt rechtstreeks contact op met Jansen Huybregts om reparatieverzoeken te melden;
  • Jansen Huybregts beoordeelt het verzoek, maakt een afspraak met de huurder en vult online in het klantensysteem van de opdrachtgever het verzoek en de afspraak in;
  • Jansen Huybregts actualiseert het eigen softwarepakket van de opdrachtgever;           
  • klanttevredenheid kan door Jansen Huybregts gemeten worden na afloop van het uitvoeren van een reparatieverzoek of mutatie;
  • mutaties kunnen door Jansen Huybregts opgenomen worden, conform de wens van de klant.
We merken steeds vaker dat onze relaties minder inhoudelijk met processen bezig willen zijn en ons vragen hen daarbij te ontzorgen.