Een goede planning is essentieel voor maximale efficiency en klanttevredenheid. Dat geldt voor het totale bedrijfsproces van onze onderneming. Zeker bij storings- en onderhoudswerkzaamheden, waarvan wij er vele tienduizenden per jaar uitvoeren, is een goede planning cruciaal.

Het servicecenter plant direct voor u een afspraak in. Jansen Huybregts regelt van a tot z de werkzaamheden zoals:

  • aannemen van reparatieverzoeken/huurdersmutaties en het inplannen hiervan;
  • eventueel combineren van reparatieverzoeken en huurdersmutaties;
  • beoordelen van het verzoek, maken van een afspraak met de huurder;
  • invullen van het online klantensysteem van de opdrachtgever;
  • monteur is volgens afspraak op locatie om de werkzaamheden uit te voeren;
  • de huurder geeft schriftelijk akkoord op de reparatie;
  • gereedmelding van het reparatieverzoek via uw (eigen) systeem of mail;
  • overleg met de opdrachtgever over de uitgevoerde werkzaamheden.
Zeker bij storings- en onderhoudswerkzaamheden, waarvan wij er vele tienduizenden per jaar uitvoeren, is een goede planning cruciaal.