Een goede planning is essentieel voor maximale efficiency en klanttevredenheid. Dat geldt voor het totale bedrijfsproces van onze onderneming. Zeker bij reparatie- en onderhoudswerkzaamheden, waarvan wij er vele tienduizenden per jaar uitvoeren, is een goede planning cruciaal.
De intake plant direct voor u een afspraak in. Jansen Huybregts regelt van a tot z de werkzaamheden zoals:
- aannemen van reparatieverzoeken/huurdersmutaties en het inplannen hiervan;
- eventueel combineren van reparatieverzoeken en huurdersmutaties;
- beoordelen van het verzoek, maken van een afspraak met de huurder;
- invullen van het online klantensysteem van de opdrachtgever;
- monteur is volgens afspraak op locatie om de werkzaamheden uit te voeren;
- de huurder geeft schriftelijk akkoord op de reparatie;
- gereedmelding van het reparatieverzoek via uw (eigen) systeem of mail;
- overleg met de opdrachtgever over de uitgevoerde werkzaamheden.