Planning
Goed plannen van werkzaamheden zorgt voor hogere klanttevredenheid

Een goede planning is essentieel voor maximale efficiency en klanttevredenheid. Dat geldt voor het totale bedrijfsproces van onze onderneming. Zeker bij storings- en onderhoudswerkzaamheden, waarvan wij er vele tienduizenden per jaar uitvoeren, is een goede planning cruciaal.
Het servicecenter plant direct voor u een afspraak in. Jansen Huybregts regelt van a tot z de werkzaamheden zoals:
- aannemen van reparatieverzoeken/huurdersmutaties en het inplannen hiervan;
- eventueel combineren van reparatieverzoeken en huurdersmutaties;
- beoordelen van het verzoek, maken van een afspraak met de huurder;
- invullen van het online klantensysteem van de opdrachtgever;
- monteur is volgens afspraak op locatie om de werkzaamheden uit te voeren;
- de huurder geeft schriftelijk akkoord op de reparatie;
- gereedmelding van het reparatieverzoek via uw (eigen) systeem of mail;
- overleg met de opdrachtgever over de uitgevoerde werkzaamheden.
Zeker bij storings- en onderhoudswerkzaamheden, waarvan wij er vele tienduizenden per jaar uitvoeren, is een goede planning cruciaal.
U kunt op ons rekenen
Wilt u meer weten over onze diensten of kunnen we u helpen? Neem dan contact met ons op.
088 - 022 14 00